Wednesday, March 12, 2008

blahh blahhh blankk

hujan oh hujan kenapa engkau turun, macam mana aku tak turun, katak panggil aku..

haihhhhh tu laaaa lagu yg terngiang ngiang dlm telinga beli hari hujan.. huhhuhh hujan da turun utk beberapa hari.. ni demam pon sebab hujan kot.. but i tak salahkan hujan, kerana hujan mmg satu rahmat dari Tuhan..

huhuhuh adehhh masa kita sakit laaa kita akan tau saper kawan2 kita kan :) takpe takpe.. ada ubi ada batas ada hari sudah pasti ku balas.. heheheeh best ke jadi pendendam?

:P kalau sesaper perasan, ni da kali ke-3 aku tulis blog dlm bahasa melayu.. tapi takpe laaa..

tadi lynn belanja makan.. kenyang perut.. heheheh k laa malas nk tulis lagi..

p/s : huh ada org kekwat ngan aku, takpe, nanti aku kekwat dengan ko balik

1 comment:

Anonymous said...

it's better for u to write in bahasa malaysia because your english grammar is bad.