Sunday, April 6, 2008

one door open, another door closed

you know wat they said..? when one door closed another door open...

tapi for me, when one door open, another door closed. kenapa aku cakap camtu? well recently, aku kenal dengan someone yg kenalkan nama dia sebagai B.. aku kenal B tak lama dlm seminggu dua kot. pastu jumaat lepas aku jumpa B, and kita click, and B dengan aku terus jadi couple. aku selesa berkawan dengan B, for me, B sangat cool, and boleh bertolak ansur, and comel jugak, tu pasal aku terpikat kat dia,

sebelum aku kenal B, aku berkenalan dengan Bantal Busuk, aku jumpa BB sebelum jumpa B lagi. aku pon selesa berkawan dengan BB, so lepas jumpa BB, and kenal utk beberapa lama, aku propose BB utk jadi couple aku, tapi BB tolak dengan baik, sbb nya dia kata dia belom ready nak couple. ok laaa, aku pon tunggu, aku selalu gak chatting ngan BB, tiap kali chatting aku cakap ngan BB, aku suka kat dia, tapi respon BB macam ntah lah, bila tanya dia suka kat aku, dia cakap ntah, no komen, so aku pon tak sure samada BB suka aku ke tak, pada masa tu laaa aku kawan dengan B.

siang tadi BB dapat tau yg aku couple dengan B. dia congrate aku. ok laa tu, pastu BB cakap sesuatu yg buat aku sedih. BB cakap dia taknak kawan dengan aku lagi. sbb nya, aku da berpunya and dia rasa tak best sbb nanti org akan label dia macam2. aku cakap dengan dia, walaupun aku da couple tapi aku tak rasa ia menghalang kita utk berkawan. tapi BB tetap takleh terima.

aku sangat sedih sbb aku sorang yg utamakan semangat kawan, and bila kehilangan kawan aku rasa macam tak best. mungkin BB ingat,aku main main kan perasaan dia dulu tapi dulu aku mmg suka kat dia, da banyak kali aku bagi hint and berterus terang cakap aku nak couple dengan dia tapi dia macam mengelak.

so skang ni, aku dlm dilema plak. aku nk bercouple tapi pada masa yg sama aku nak berkawan jugak. so bila kita couple, perlu ke kita nak korbankan persahabatan, tu yg aku takleh terima. tapi kalau tu da keputusan BB , aku da takleh buat apa2 ar, honestly, aku sayangkan kawan2 aku. and bila kawan2 menjauhkan diri dari aku, aku akan rasa sangat down. down gila babeng punya. so BAntal Busyuk, kalau u baca blog i nie, i nak u tau, yg i tak mugkin akan mengetepikan u walaupun i da berpunya.

i know a bit pasal u dengan ex B, so wat? i tak penah peduli dengan masa lampau sesiapa. i accept people the way they are. i bukan nak mintak u sayang kat i, all i want is that u can be happy for me. and semoga u tak buang i dari hidup u macam tu je. yes kita jumpa sekali je tapi dari perjumpaan sekali tu laaa yg boleh bawa sampai ke mati.

p/s kepada mereka yg ingin berkawan rapat dengan i, sorry i bukan saje nak main mainkan perasaan org, tapi awal2 i da bagitau my style, i akan rapat dengan org lain bila i rasa u guys tanak kat i. so i rasa every each one of u, i da propose but u guys keep on main tarik tali, i penat sangat sangat mengharapkan sesuatu yg i pon tak pasti kalau i boleh dapat ke tak. so bila ada orang want me, and needed me, i'll go them. bukan desperate nak couple but i need someone to love and be loved and i need certainty. sorry sangat sangat kalau u rasa macam i menipu u all.

No comments: