Wednesday, January 27, 2010

hikayat seekor lipas..

malam tadi, seekor lipas, tetiba muncul dan cuba menggoda kaki ku, lalu aku mengambil air botol mineral water 1.5 liter dan cuba menghempap nya. apa kan daya, lipas itu berjaya melepas kan diri.. ku cuba mencari cari jikalau encik lipas menyembunyikan diri di belakang almari tapi tidak berjaya..
  • arghhh.. lantak lah encik lipas, lalu aku menyambung kerja ku, mengadap komputer sambil tengok porn. sedang aku sibuk melayari porn, encik lipas muncul kembali, tapi kini dengan ego nya, dia berada di atas meja ku.
lalu, aku mengambil cawan bekas mengisi pen pen aku, dan aku menindih encik lipas, wahahahah (dengan tawa yg sinikal), encik lipas tidak berjaya melari kan diri. dia di tindih dan meronta ronta minta di lepas kan.

OOo tidak ya encik encik lipas, kamo telah mencabar kesabaran ku. sedang encik lipas cuba merontan rontan, aku mengambil Ridsect, penyembur beracun.
aku meracuni encik lipas perlahan lahan. tapi encik lipas sangat gagah, dia masih meronta ronta minta di lepas kan dengan segala kekuatan yg ada. aku menyembur semburan beracun ke encik lipas kali kedua.

sudah ku nampak encik lipas semakin lemah, tidak bermaya untuk meronta ronta. aku tersenyum riang :D wahahaha aku berjaya mengalahkan encik lipas. kemudian, aku mengambil tisu, memegang sesungut encik lipas, lalu aku menghumbannya ke dalam toilet dan aku flush toilet tersebut.

maka berakhir lah riwayat seekor lipas.
sekian

(watak utama: encik lipas)

tewas di tangan aku

No comments: