Friday, July 11, 2008

menda yg berlaku mlm ini

tadi baru lepas meronggeng dengan lynn dan matt... sepatutnya ada kami berempat tapi cik sara nina terpaksa pulang ke pangkuan ibu nya kerana dia asma.. ibu nya datang ke mlk utk menjemput sahabat saya itu.. perempuan itu mmg kerap kena sakit sbb itu ibu dia datang ambil dia.. lain kali je ya kita hang out sama sama.. sementara itu mari saya explain apa yg telah berlaku utk menjeles kan anda..

tadi kami makan di Alai.. makan sea food.. cuma makan sotong dan udang sahaha.. sotong tepung dan bakar serta udang salai.. sangat sedap secara so so laaaa . masa makan hujan turun tapi itu tidak menghalang kami utk tidak makan. kami sental sahaja makanan yg di hidangkan.. abis makan, MOHAMAD a.k.a MATT bayar.. dia belanja kami.. kalau saya tau, saya nak amik ikan pari atau ikan paling besar utk masak makanan 3 rasa. lagipon MATT bayar so saya sangat suka kalau dapat makan ikan 3 rasa..

abis makan, kami meredah hujan menuju ke kereta dan terus menghala ke karaoke SINARAN. kami banyak menyanyi, tapi malam ini mood kami kureng kerana cik SARA NINA takde sekali.. so nyanyi jela.. walaupun cik SARA NINA takde, kami menyanyi dan telah membayar 53 ringgit utk sesi karaoke. sangat mahal kan. hahahah terlebih nyanyi kot.

kemudian cam whore kat karaoke sinaran.. kemudian kami balik.. kini saya sangat ngantuk dan mahu tido.. terima kasih..

No comments: