Sunday, July 20, 2008

pasal kawan saya


Azuan si Tukang Gunting telah meninggalkan melaka pada 20 july 2008 pada jam 2 45pm. Saya pon tak pasti kenapa dia tinggalkan kota melaka tapi mungkin dia mempunyai masalah peribadi so saya pon takmau masuk campur laa..

ok saya cuma nak ceritakan pasal si azuan saje kali nie

Azuan si Tukang Gunting, pernah bekerja di bank rakyat, recently dia bukak kedai gunting rambut a.k.a Leonyx Salon di BB Bazaar di buk beruang melaka, seorang mak ayam yg gigih dan mudah TL org.

pernah mengenakan saya, tapi dia tak kedekut duit sbb dia selalu belanja saya makan dan tgok wayang bila saya takde duit. seorang yg baik tapi perangai ada sikit diva laaaa.. tapi orangnya ok dan tahu utk mengukur keupayaan nya sendiri.

malam tadi malan terakhir saya bersama dia di melaka, pada mula nya dia ingin membelanja saya tgok movie kuntilanak akan tetapi, oleh kerna ayah saya sudah bank in duit, maka saya pon membayar balik tiket yg telah di beli oleh Azuan Bekas si Tukang Gunting itu.. tayangan bermula pada jam 11 50 malam, dan sementara nak menunggu tayangan bermula, saya Azuan Bekas si Tukang Gunting dan cousin dia, pergi lah berjalan jalan di jonker, kami jalan kaki dari dataran pahlawan.

suasana di jonker sangat meriah kerana penuh dengan org orang yg cute dan comel comel lotte.. sangat seronok kuar bersama sama Azuan kerana ini malam terakhir dia di sini.. huhuhuuhu.

perkara yg takkan saya lupakan ttg Azuan Bekas si Tukang Gunting ini, dia feeling feeling diva mak ayam, kawan baik kepada QUEEN of TL, Karen, ada kereta comel, kelisa, dulu ada Salon Leonyx tapi da tutup sbb dia pindah balik jb, ingat lagi masa gunting rambut kat kedai dia, cis dia nak sangkak kan saya, huhuhuhuhu tapi nasib leh cover lagi.. hehehehehhe dan Azuan punya Ko##k besar. hahahahahhahaha kelasssssssssss mak ayam sorang nie.. opss... hahahahha

semoga dapat jumpa dia lagi.. ayat yg dia selalu gunakan, "tenkiu noks"

No comments: